ניהול משימות בעבודה

הטיפים הבאים יעזרו לך להיות יעיל יותר בניהול המשימות שלך:

1.    צור רשימת משימות בתחילת היום, זה יאפשר לך גמישות בשינוי סדרי העדיפויות כשצריך.

2. תתרכז במשימה אחת עד שתשלים אותה. תנהל את הזמן שלך נכון !

שיחות טלפון מיותרות, צורכות זמן רב ויכולות להסיט אותך מהמשימה, לא חייבים לענות לכל שיחת טלפון.

3. תעבדו עם יומן או תוכנה ייעודית על מנת שתוכלו להבין כמה זמן מושקע בכל משימה תשווה את ההערכות זמן שלך עם ביצוען בפועל, וכך תוכל לתכנן טוב יותר לפעם הבאה.

4. תחגוג את ההצלחות שלך, זה ייתן לך מוטיבציה להמשך עבודה יעילה.

אינפוגרף מוצרי נייר (1991) בע"מ | ציוד משרדי | טל'   03-500-55-55 | פקס   03-550-40-99   | המכתש 6 פינת רחוב החורטים 2 אזור תעשיה חולון | ח.פ 511582264
Logate Technologies | בניית אתרים