חשיבותם של מוצרי נייר למשרד

גם כיום, אין ולו משרד אחד שפעילותו אינה נשענת (ותלויה) על מוצרי נייר למשרד. אין זה משנה אם אנחנו מדברים על פעילות הליבה, הפעילות האדמיניסטרטיבית או הפעילות העסקית, בכולן, גם כיום, למרות מגמת הדיגיטציה, למוצרי הנייר קיימת חשיבות גדולה בתפקוד השוטף והיעיל של כל חברה, עסק או משרד.

מה הם מוצרי נייר למשרד?

מוצרי הנייר למשרד הם אחת ממשפחות המוצרים הענפות, המתקדמות והמגוונות של מוצרי הנייר בכללם. לרוב, הכינוי מתייחס למוצרים הנפוצים יותר בשימוש המשרדי כגון פנקסים, מדבקות טרמיות, יומנים, מעטפות מרופדות או גלילי נייר לקופה, אבל הוא אינו נעצר רק שם, אלא ממשיך ומתפתח לתחומים אחרים, ממותגים יותר, ככרטיסי ביקור ממותגים, כרטיסי ברכה אישיים ללקוחות הנושאים את לוגו העסק וכן הלאה.

האם מוצרי הנייר נדחקים הצידה לטובת השימוש בדיגיטל?

אמנם, לכאורה, מקומם החשוב של מוצרי הנייר בעסק או במשרד היה עלול להיפגע בשל מגמת הדיגיטציה, אולם, לזכותם של מוצרי הנייר המשרדיים, ייאמר, שלא רק שהמבוגרים יותר מעדיפים את השימוש בהם, כיום, יותר ויותר מבני הדור הצעיר מעדיפים את השימוש בהם על פני השימוש במדיות הדיגיטליות השונות! כך שמאיזה כיוון שלא תסתכלו על זה, השימוש במוצרי הנייר כאן, והוא כאן כדי להישאר עוד שנים רבות.

השילוב בין ישן לחדש

את השפעתן של המגמות המודרניות יותר על מוצרי המשרד, אנחנו יכולים לחוש דרך תופעות שונות כגון שימוש בנייר ממוחזר, הנחשב לאופנתי וטרנדי יותר מהשימוש בנייר הלבן והרגיל. במקרים מסוימים, על מנת להפגין חדשנות ועמידה ברוח הזמן, עסקים יכולים להזמין קו שלם של מוצרי נייר למשרד העשויים מנייר ממוחזר ונושאים את מאפייני המיתוג העסקיים שלהם (לוגו, צבעים מסוימים, סלוגן וכן הלאה). אולם, בחירה כזו חייבת להיעשות כחלק מאסטרטגיה שיווקית כוללת, ולא מחמת חשק, דחף או רעיון מקומי מקורי.

מה חשוב לבחון בעת בחירת ספק מוצרי נייר למשרד?

קודם כל, חשוב לאפיין בפירוט את הצרכים שלכם, וכתוצאה מכך, גם את המקום שאותו תופסים מוצרי הנייר בפעילות העסקית שלכם. אם השימוש שלכם במוצרי נייר הוא מצומצם, ייתכן שתוכלו לעגל פינות בנוגע לזמני אספקה או לעלויות. אם השימוש לכם במוצרי הנייר השונים הינו מהותי ושוטף, בתור קריטריון ראשון, יהיה חשוב לכם לבחון את גודל מבחר ההיצע שבחנויות השונות. בנוסף, בדקו את זמני האספקה (כמובן, שבשימוש שוטף תצטרכו שהם יהיו קצרים ככל הניתן) והשוו גם בין מחירי המוצרים בין החנויות השונות. מעבר לכך, בהתייחס לחנות עצמה, בחרו בחנות מנוסה שהשירות שבה הוא מסור ואישי. אם אתם מתכוונים להתקשרות שוטפת עם חנות כזו, וודאו שתקבלו את היחס והשירות האדיבים ביותר.

והדבר החשוב ביותר (בעינינו, כמובן) - התרחקו מחנויות שבהן אתם מקבלים תחושה של "סתם עוד לקוח"!


לצפייה בקטלוג ציוד משרדי

 

אינפוגרף מוצרי נייר (1991) בע"מ | ציוד משרדי | טל'   03-500-55-55 | פקס   03-550-40-99   | המכתש 6 פינת רחוב החורטים 2 אזור תעשיה חולון | ח.פ 511582264
Logate Technologies | בניית אתרים