סדר וארגון במשרד הנם מאוד חשובים ליעילות וחסכון בזמן העבודה. רצוי מאוד לארגן את סביבת העבודה באופן שיטתי וסטמתי כך שלכל פריט, מסמך, או ציוד משרדי יהיה את המקום הקבוע שלו בכדי למנוע בלגן ואי סדר במשרד. בנוסף, כאשר המשרד מאורגן כהלכה כל עובד הזקוק לכלי כתיבה, מוצרי נייר או כל ציוד משרדי אחר יכול למצוא אותו בקלות ובפשטות. פתרונות תיוק מסמכיםכאמור תיוק ואחסון התורמים לסדר במשרד הם הרגל הכרחי וחשוב לדעת כיצד לעשות זאת נכון. לשם כך, יש להכיר את המוצרים והכלים העומדים בפנינו ויכולים לענות על כל צרכי ארגון המשרד. לחברת אינפוגרף מוצרי נייר ישנן מגוון פתרונות אשר יסייעו לארגון המשרד באופן יעיל וקל. ראשית, את הניירת יש לתייק בתיקיות קרטון או תיקיות פלסטיק מתאימות. במידה וכמות הניירת גדולה מדי עבור תיקיות כדאי להעבירה לתיוק בקלסרים. קלסרים מספקים מקום נח לאחסון ניירת ואף ניתן לחלק אותה בתוך הקלסר באמצעות חוצצים. במידה ורוצים לשמור את הניירת לזמן ממושך או לאגד מספר דפים יחד ניתן להשתמש בניילון לקלסר, ניילונים לתיוק או בשמם הנוסף- שמרדף. כמובן כדאי ואף רצוי להדק באמצעות מהדק את הדפים הקשורים אחד לשני על מנת לשמור על הסדר. את הניירת השוטפת, זו שצריכה להימצא כל הזמן בהישג יד לא תמיד כדאי לתייק וניתן לסדרה על גבי שולחן העבודה באמצעות מגשים או מגירות לשולחן, כך ניתן להבטיח שולחן מסודר אך גם זמינות גבוהה לטפסים הדרושים לנו. במידה וסיימנו לטפל בניירת מסוימת ואיננו צריכים לשמור אותה עוד בהישג יד, ניתן תמיד לאחסנה בקופסת אחסון או קרטון ארכיב ולשמור במחסן. חברת אינפוגרף מוצרי נייר (1991) בע"מ מתמחה בהדפסת מוצרי נייר ושיווק ציוד משרדי לעסקים למוסדות וחברות במחירים הטובים ביותר בשוק. בין מוצרינו ניתן למצוא מוצרי תיוק מסמכים. בקטגוריה זו תוכלו למצוא את המוצרים הבאים: קלסרים, שמרדפים, תיקיות קרטון, תיקיות פלסטיק, מגירות לשולחן, מגשים ועוד מוצרי תיוק ואחסון רבים תנו לנו לעזור לכם למצוא פתרונות תיוק מסמכים וצרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-500-55-55
|