איך יראה המשרד ביום שאחרי הקורונה

הקורונה לא מתכוונת לצאת מהחיים שלנו כל כך מהר ועל כן, משרד הבריאות הוציא הנחיות הנוגעות לארגון ועיצוב מחדש של אזור העבודה. משום כך, הרבה משרדים נאלצו ונאלצים להתאים עצמם לדרישות החדשות. כל הדבר הזה גורם להוצאת כסף ועל כן, מוצעים כל מיני פתרונות מהירים לחלוקה מחדש ובכלל להפרדה של העובדים הנמצאים באזורים המשותפים וכל זאת בשילוב הריהוט הקיים במשרד וכמו כן ללא פגיעה בנראות המשרד. 

אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הסקירה שלנו הכולל טיפים שימושיים לעיצוב המשרד החדש.

איך תוכלו להפוך את עמדות העבודה לנעימות יותר?

במקומות עבודה בהם לא מתאפשר לעבוד מהבית, הותקנו מחיצות פרספקס בעמדות העבודה במשרד. מדובר על מחיצות שקופות עשויות פלסטיק שהוכחו כפתרון הגנה פרקטי נגד הקורונה. 
מה שכן, למרות המחיצות, אפשר להפוך את מראה העמדה לחמים ונעים וזאת באמצעות שילוב של עציצים או סוקלנטים בעמדות העבודה. אין ספק שהם מכניסים צבע, אווירה ויותר חשוב מזה - הם עושים לנו טוב לנפש.

מה לגבי סדר וארגון?

חשוב מאוד שבכל עמדת עבודה ובכלל בכל חלל, יהיה סדר. הדבר יכול לתרום משמעותית להתמקדות ובעיקר להעלאת התפוקה של העובדים. איך אפשר לשמור על סביבת עבודה שתהיה מסודרת? ניתן לעשות זאת על ידי רכישה של ציוד משרדי. איך עושים זאת בפועל?

כלי כתיבה, מחורר, שדכנים, סרגלים - יש לאחסן במגירות של עמדת העבודה. מעבר לכך, אפשר גם להשתמש במגשי פלסטיק ייעודים המתאימים לעמדות עבודה ובהם לשים את הציוד המשרדי שהוזכר לעיל או ניירת שמשתמשים בה באופן שוטף.

נייר צילום למדפסת, דיו למדפסת, מוצרי אריזה, קלסרים - יש לאחסן את כל אלה בארונות. גם כאן, חשוב להדגיש את נושא הסדר. את הקלסרים עדיף לאחסן בעמידה, כך יהיה נוח וקל לשלוף אותם. את נייר הצילום, יש לרכז בערמה מרוכזת בארון (אחד על גבי השני). לצד הנייר, אפשר לאחסן את אריזות הדיו.

גליוטינה, מכונת גריסה, מכונת למינציה, מכונת כריכה, פקסימיליות – את כל אלה, מומלץ לאחסן בפינה ייעודית שתוקצה בחלל המשרד. כך המוצרים האלה יהיו נגישים לכל העובדים במשרד. 

עודדו את העובדים שלכם להדפיס משהו אישי משלהם

כיום, יש ניתן להדפיס כמעט כל דבר במדפסות התומכות בטכנולוגיית דיו או לייזר. אפשר להדפיס תמונה משפחתית, ציור של אמן שאוהבים, משפט מפורסם או כל דבר שיכול להעלות חיוך על הפנים. 

אם התקציב מאפשר, שדרגו את עמדות העבודה עם ריהוט חדש

אם יש ביכולתכם לחדש משמעותית את המשרד ובכלל את עמדות העבודה, אז לכו על זה. שינוי הוא תמיד מבורך. אפשר להתחיל קודם בשדרוג של הכיסאות והשולחנות. יש מגוון גדול של כיסאות משרד ארגונומיים בכל מיני עיצובים ודוגמאות, שניתן לכוון אותם ולהתאים אישית. 

 

 

 

 

 

אינפוגרף מוצרי נייר (1991) בע"מ | ציוד משרדי | טל'   03-500-55-55 | פקס   03-550-40-99   | המכתש 6 פינת רחוב החורטים 2 אזור תעשיה חולון | ח.פ 511582264
Logate Technologies | בניית אתרים