במשרד יש הרבה ציוד שונה שצריך לאחסן. יש מדפסות, שולחנות כתיבה, כיסאות ואפילו עטים ונייר. כל הפריטים הללו צריכים להיות מאוחסנים בצורה נכונה כדי לא לתפוס יותר מדי מקום או לגרום נזק. במאמר שלפניכם נעבור על מה שעליכם לעשות על מנת לאחסן את הריהוט המשרדי שלך בצורה נכונה.
אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים כאשר הם מאחסנים את הציוד המשרדי שלהם היא אי שמירה על ניקיון וסדר .הדרך הטובה ביותר לאחסן את הציוד למשרד היא בארון סגור או במגירה שבה לא ניתן לראות אותם מבחוץ אך עדיין יש נגישות לציוד שאנחנו צריכים. בנוסף, כדאי גם לארגן את הציוד המשרדי שלכם כך שיהיה קל לגשת אליהם בעת הצורך. הצבתם זה ליד זה תקל עליכם למצוא את מה שאתם צריכים בבוא הזמן. כשבוחרים ריהוט משרדי עדיף שלא יתפוס יותר מדי מקום מכיוון שבעבודה שלנו אנחנו צריכים הרבה מקום למטרות שונות כמו להסתובב במשרד או לקיים פגישות. לכן כאשר ניגשים לבחור ריהוט משרדי כדאי לשים דגש גם על הפונקציונליות שלו ואפשרויות האחסון שהוא מציע ולא רק על העיצוב והנוחות שלו.
בחירת סוג מערכת האחסון המתאימה לצרכי המשרד שלך יכולה להיות מסובכת. הפתרון הטוב ביותר שתוכלו למצוא הוא כזה שמתאים לצרכים שלכם מבחינת מקום, תקציב ופונקציונליות.
ישנם סוגים רבים של מערכות אחסון לציוד משרדי, אך אולי עדיף להתמקד בשני סוגים: מדפים ומגירות. מדפים הם אופציה אטרקטיבית לבעלי עסקים קטנים שרוצים לאחסן מוצרי נייר בצורה מסוגננת. הם מגיעים בגדלים וצבעים שונים כך שתוכלו לבחור אחד שמתאים לסגנון או לוגו החברה שלכם. מגירות הן נהדרות אם יש לכם הרבה ניירות לאחסן אולי הן לא האופציה האטרקטיבית ביותר אבל הן מציעות יותר קיבולת אחסון מאשר מדפים.
ישנם מגוון שיטות לאחסון את הציוד המשרדי שלכם, להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לאחסן נכון :
- קודם כל וודאו שיש לכם מספיק מקום לאחסון.
- לאחר מכן, חשוב לחשוב כיצד תשמרו את הפריטים, יש לאחסן את הפריטים עם שימוש דומה יחד כדי לשמור אותם מאורגנים ולמצוא אותם בקלות בעת הצורך. לדוגמה, יש לשמור מעטפות מרופדות יחד או את כל נייר המדפסת יחדיו.
- שמרו על ניקיון הפריטים שלכם על ידי ניגובם עם מטלית יבשה לפני אחסנתם. ודאו שהפריטים שלכם לא כבדים מדי כדי שלא ייצרו חריצים על הרצפה ושריטות או יתחילו להיקרע בתפרים של המיכלים שלהם בגלל חלוקת משקל לא נכונה באחסון הציוד.